Min stjärna

Imorgon fyller min ena stjärna år. Lukas. Han ska fylla 5 år. 5!! 
Det är just nu fem år sen som jag och Mathias satt hemma hos min mamma på hennes pooldäck o firade hennes födelsedag. Helt ovetandes om att lilleman skulle titta ut dagen efter. 13 dagar över tiden. Sega killen. O så är det än idag. Han har minsann inte bråttom. Inte med något. Så lik sin far. Detta är kalasernas helg. Igår hade vi överraskningsmiddag för mamma, nu sitter vi i bilen på väg hem från kusinens  30 års fest och imorgon är det älskade Lukas 5 års kalas. 
Så stolt över att få vara mamma till denna varmhjärtade lilla kille❤️


Älskar dig mammas stjärna⭐️

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt :D. Tiden går verkligen fort när man har barn :)

2016-06-20 @ 14:09:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Cissi

Vilken fin bild på stora killen <3

2016-06-30 @ 16:19:59
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback