Måndagslistan

Det var ett tag sedan. Men man behöver alltid lite positivt tänkande i vardagen så vi kör med måndagslistan återigen. 
Idag är jag extra tacksam för/över

👍 Dagens "uppdrag" med tösen i Lund innebar bussresa, tågresa , lunch o hemresa för bara henne och mig. Egentid med min älskade dotter. Bara mamma&dotter tid. Jag njöt av tiden ❤️

👍 Idag passade hela familjen på att storhandla tillsammans innan sambon började jobba kväll. Så nu är kyl, frys o skafferi fyllt. 

👍 Min psykiska hälsa känns bättre och bättre för varje dag som går.

👍 Jag är så tacksam över att jag har min älskade familj. Älskar er.

👍 Jag är äntligen igång med träningen igen. ( har dock en liten liten dipp nu, förkyld eller ngt)

👍 Längtar till min morgonpowerwalk imorgon bitti efter skollämningen. Skön egentid. 

👍 Lycka då jag funnit en ny toppenbra podd. Bubbel & Mjölksyra heter den. Rekommenderas varmt! 


Skriv gärna en egen måndagslista. Lämna en kommentar så även jag får ta del av din.
Trevlig kväll 

Kommentarer
Postat av: Maria husetfullt

Kul att du hittat till min blogg.

Jag verkligen gillar sådana här positiva inlägg. JA blir så glad av dom. Tror jag ska skriva en egen måndagar nästa vecka.

2016-01-26 @ 01:08:17
Postat av: Therese Bjärstig

Så härligt att läsa att det är så mycket bra och positivt som händer i ditt liv, minus förkylningen då, å så tar jag med mig tipset om podden <3 Kram goa du <3

2016-01-26 @ 09:44:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback