Pannben

Idag har jag tränat mitt pannben lite. Envis är jag. Som bara den. Oftast bra. Iaf i träningssammanhang. 
Hela familjen lastade in skidorna i bilen o sen drog vi till mamma. Hennes skog e så mysig. Lukas fick sina första egna skidor igår så nu har även han stått på ett par sådana. Lillan fick ju sina första i onsdags av mormor sin.
Jag körde min allra första mil idag! Tjoho! De krävdes lite pannben faktiskt. För de va tredje gången som jag överhuvudtaget stod på ett par skidor. 
Älskar de!
Ungarna likaså.
Nu är det bara Mathias som måste hitta skidor. Sen så. 

Jag och Lillan 


Lukas på sina skidor

Igår kväll startade vi en ny tradition. Fredagarna som vi har Lillan (som egentligen är storan, men som alltid kallats för Lillan) vilket blir varannan fredag så ska vi åka till badhuset o fredagsmysa där. Detta blev jätte lyckat. 
Mysigt. 

Men dagen blev för mycket för mig igår. Jag var hos psykologen för första gången igår förmiddags, o innan dess fann jag en lucka som jag fyllde med en timmes simträning på badhuset i huset bredvid psykologen. Psykologen en timme, sen hem snabbt o hämta barnen, Lukas ville testa sina nya skidor en snabbis, mellis, sen stan med bussen fixa lite ärenden , för att sen inse att vi var två timmar (!!!) tidiga till badhuset . Mathias skulle möta oss där efter jobbet. O då jag har epilepsi så vill jag ej ha det ansvaret själv för båda barnen på badhuset. Vi fick slå oss ner på ett fik en stund istället.
Sen bad.

Hursomhelst min kropp slog bakut igårkväll efter vad den tydligen tyckte va  en jobbig dag. För hemma igen på kvällen fick jag två epilepsianfall . Så det blev sängen direkt. Idag mår jag bra igen iaf. Men man blir alltid så tankefylld eller hur jag ska uttrycka det, efter anfall. Annars är ju epn inget som jag tänker på i vardagen. Inget jag märker av. Men strax inpå ett anfall brukar jag fundera desto mer.

Trist inlägg. Ja ja. En helg hittills iaf om man bortser från anfallen.


Jag idag på skidorna efter 1 mil. 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad roligt med skidor! :D

2016-01-24 @ 18:24:25
URL: http://matildays.se
Postat av: Therese Bjärstig

Bra jobbat, en mil är inte illa! MEN ta det lugnt, varva ned, det låter som du gör FÖR mycket, vila lite när du kan <3 Är ju rädd om dig! KRAMAR

2016-01-25 @ 13:18:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback