Trött

Idag blir det ett kort inlägg.
Jag va uppe alldeles för sent igår för att vara förberedd på att vardagen skulle börja idag. Tösen o jag tog tåget till en stad några mil bort. Utredningen fortsätter ett tag till. 
Mest åkt buss o tåg hela dagen känns det som.
Lukas började dagis idag. Han var väldigt orolig igårkväll , men det var en nöjd kille som jag hämtade hem i eftermiddags. 




Efter allt åkande o dagis så laddade vi alla tre batterierna runt köksbordet. Cornelia invigde sin målarbok för vuxna som hon blev så glad och stolt över. Tror de kan hjälpa henne att slappna av och varva ner. Känner sig dessutom stor när den egentligen är ämnad för vuxna. Man får ha sina knep.

Natt natt säger jag.



Det kom en försenad present i brevlådan idag från mamma. Boken Leva var äntligen kommen. Ser fram emot att läsa den. Har bara hört bra om den.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Förstår att även ni haft en intensiv start på veckan, här är jag dock tröttare än barnen då jag hör att de är vakna ännu... tror tyvärr att jag kan ha nån bacill på G, och det fungerar inte då jag ska vara i Växjö på ons/tors för att jobba/ha möte :-( Ska försöka sova mig frisk. KRAMAR

2016-01-11 @ 19:39:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter som en intensiv första dag! Och att få dem att känna sig stora är oftast ett bra knep ;) hoppas du får en fin tisdag

2016-01-12 @ 11:47:23
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback