Nu åker julen ut...

Började dagen i pulkabacken tillsammans med hela familjen. Lukas testade åka snowracer för första gången. Oj vad han gillade de. Var faktiskt osäker på om han ens skulle våga prova då han oftast är väldigt försiktig. Men som han åkte. Roligt.




Älskar barnens blick när dom gör något som dom egentligen inte vågar men övervinner rädslan mitt i alltihopa. Det är en mammas lycka de. ( o pappas såklart)

Sen vidare hem o ut med allt vad julen heter. Bara så pang bom! Fyller år i helgen o vill få ut allt allt allt!! Inte känt såhär andra år. Men nu vill jag bara bort med de o göra fint på vanligt vis igen. 
Min älskade och något pampiga piedestal e tillbaka igen på sin plats. 

Något dåliga bilder , men älskar min fina piedestal. 



Ängel såklart då dom ligger mig varmt om hjärtat , ugglor likaså. 

Lika mysigt som det är att plocka in julen med tomtar, granen och allt vad de innebär lika skönt tycker jag att det är när man packar ner det igen. Det blev så luftigt här hemma. Mys.
Nu vankas det pannkakor med bacon. 

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Härliga bilder:)

2016-01-06 @ 21:10:03
URL: http://feliciao.se/
Postat av: ISABELLA

Mysigt med pulkabacken! :)

2016-01-06 @ 21:52:17
URL: http://isabella.vione.se
Postat av: Therese Bjärstig

Härlig pedistal! Å ugglan med ;-D Tokkul är det att åka med ungarna, man blir som barn på nytt, men vi har i dag 30 minus så inga uteaktiviteter för oss, jag jobbar och resten leker/ser på tv/pysslar. KRAMAR

2016-01-07 @ 14:23:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback