Mysig start

Vilken härlig start på året. Jag har hållt vad jag lovade mig själv igår/idag. Att inte kliva ur jamasen på hela dagen. Oj va skönt. Till o med när grannarna tittade in på rester och spelade charader så behöll jag den .
Visst är de underbart med vänner som man kan vara precis som man är med? O dom tar en precis som man är. Det är sann vänskap för mig.

Fanns även tid för mig att efter allt fix med röjning efter nyårsafton hoppa ner under täcket o läsa min nya bok. Medans barnen lekte med kompisar inne hos grannen. Det är verkligen lyx för mig. För har man ett barn med diagnos så är det omöjligt med egentid när de e vakna.




Julklappsboken verkar helt klart jätte bra.
Nä, nu blir de mys med gubben min.

Hur har eran första dag på året varit? 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Idag är mina ungar hos grannen å jag slappar med en bok :-) tyvärr ont i halsen/bröstet så ingen löpning, känns surt då jag just kommit igång igen... Men vill inte dra på mig nått otyg bara för att jag är dumdristig.., kramar ❤️

2016-01-02 @ 13:01:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysigt!

Å så den boken är bra, har inte läst den än men bara hört så mycket positivt om den att man blir bra sugen! ;) Får bli nästa projekt

2016-01-02 @ 14:07:17
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback