Barnfritt

Lämnade sonen till svärföräldrarna och körde till stan med sambon. Kunna gå o njuta i stan i butiker , känna o klämma på alla plagg o all sportutrustning man vill utan att ständigt höra - mamma är du snart klar?! Vilken lycka! 
Efter ett par timmar på stan var det dock jag som började gnälla på sambon. - E du snart klar? Ska vi äta snart?! För om det är något mer än träning jag gillar så är det just detta. Mat!!! Vi letade upp ett relativt nytt ställe och slog oss ner. Så hungrig så jag hann hugga in innan jag fick en bild på denna urgoda macka.


Grillad sandwich med kyckling o curry. Så god.

Vi drog ut på stan igen, sambon söker efter skidor o dyl då han ska påbörja klassikern inom kort. Innan jag är 45 ska jag oxå ha påbörjat detta. Men just nu med ett barn under 5 o en flicka som inte är färdigdiagnoserad än så känner jag att min tid får komma sen. Jag är glad med den tid jag får till att träna.

Då vi älskar träning både sambon och jag var vi överens om att det skulle ingå i våran dejtdag idag. Det blev simning. Jag simmade 2 timmar utan att nudda botten eller kant. Kom 3,17 km. Rätt nöjd för att va första gången som jag simmar så länge. Men jag e envis som fan. Vi hade sagt en timme , men mina mål flyttades fram mer o mer. 😜 
När jag klev ur bassängen trodde jag att jag skulle falla omkull. Vilken märklig känsla. 
Efter bad o duch åkte vi o plockade upp sonen o åt en go pizza som jag suktat efter flera dagar. Nu blir sängen med House of Cards serien. 

Natt natt allesammans.



Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Men vilken HÄRLIG dag, så mysigt att ni har träningen tillsammans, önskar min gubbe var mer intresserad, fast samtidigt blir det då min EGEN tid som jag så väl behöver emellanåt. Bättre i halsen nu, men över 20 ute så ingen träning av det skälet istället :-( KRAM

2016-01-05 @ 11:25:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: MATILDA

så gott :)

2016-01-06 @ 15:17:19
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback