Hösten på ingång?

 
Igår sken solen och jag sprang i kortärmat, idag fick jag ta på mig regnbyxor, mössa, vantar och två jackor för att inte frysa på vägen till skola/dagis. Vilka förändringar från dag till dag.
Tar tillbaka det där med att våren är på ingång, idag känns de fasen mer som hösten är på g.
Aprilväder heter det väl utav en anledning.
 
Idag var det meningen att det skulle vara ett intervallpass. Hatkärlekspass. Men jag har fortfarande känningar i vader och baksidan av låret. Har kört lite yoga igår, tänkte göra de även ikväll sen testa imorgon.
 
Ikväll kommer älskade mamma. Varannan vecka jobbar hennes sambo kväll. Då brukar hon komma hit till oss en dag, äta mysa och bara va. Underbart!
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Klokt att vila då, å här hade vi verkligen vår väder i dag, så jag njöt då jag sprang min korta runda. Kollade hotellet där jag ska bo, å det var mitt i gamla stan i Salamanca, så vet ej om det lämpar sig för löpning, men verkar finnas ett fint gym på hotellet så då får jag nöta där istället innan frukost ;-d KRAM KRAM

2014-04-09 @ 19:20:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

Här åkte både vinterjacka & mössa fram igen, kallt som bara den :(
Det är inte jättebilligt med fransarna. Ett helt nytt sett kostar 850:- Påfyllning var 3-4 vecka 550:-
Det har blivit som ett gift för mig...kan inte sluta :)

Hoppas att ni har en mysig kväll.

kram kram

2014-04-09 @ 19:40:31
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Annika

Hej.Vad mysigt med en mamma/ dotter kväll. Här har vi haft soligt men kyligt. Är glad så länge det inte snöar.
Hej svejs

2014-04-09 @ 20:49:31
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback