de går upp och det går ner

 
Ja mycket har hänt på de få dagarna jag varit "borta"
Jag och sambon "lånade" ut stora tösen o söndags innan han började jobba. 
Så usch ha ha , väckte barnen tidigt EN SÖNDAG för att få ut och löpträna =) Fniss, tänk om jag hade vetat detta om mig själv för 3 år sen. Jag hade bara skrattat. Knappast trott på de.
Men, ngt e vajsing med mina vader men även ena lårmuskeln. Troligtvis överansträngning. Så långpasset bidde inget långpass. Vi som hade packat med oss energirik kost. Men tji fick vi. 1 mil blev det bara.
Sen har jag fått massage två dar i rad och strechat. 
 
 
 
Igår var de en mardrömsdag. Lukas vaknade och sa att han hade ont i snoppen, syntes inget och han ville till dagis. Så han var där sina 3 timmar. Hämtade honom och han kunde knappt gå!! Vill bli buren av cykeln och bara grät!! Då blödde mitt mammahjärta!
Åkte till doktorn och förhudsinflammation konstaterades!! AJ!! Min älskade kille.
Tydligen jätte vanligt på småkillar. MEn usch. Han va så duktig hos doktorn. Dom spolade snoppen och hade sig. O det gjorde ju SVINONT! Men han är redan mkt bättre, vi spolar den flera gånger om dagen.
 
 
 
Vågade mig ut idag på en sakta jogg. Kändes ok iaf. völdigt tung i benen.
Men får se hur intervallträningen går imorgon, eller om kroppen skriker NEJ!
 
En hemsk bild på mig i solen idag när jag sprang. Kortärmat! De ni!
Våren e på väg!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars kille! hoppas han kryar på sig snabbt!

2014-04-09 @ 06:54:06
URL: http://www.menmia.se
Postat av: Therese Bjärstig

Lyssna på kroppen, bättre det så du kan njuta av långpass sen, även här har jag vilat pga benhinnor, men i dag ska jag ut på en liten jobb, solen skiner och kroppen skriker efter rörelse! Å träningskläderna ligger i resväskan, om det inte blir löpning hoppas jag iaf det finns ett gym... KRAM

2014-04-09 @ 08:56:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback