Altanfix och påsklov

 
Nästa vecka vankas det lov. Självaste påsklovet står för dörren och jag hänger inte riktigt med känner jag.
Påsk ja, och sen direkt efter påsken. Den 22 april då fyller tösen år. Stora tjejan 8 år.
Tiden rusar iväg. Nyss var hon bebis ju. Ja ja...
 
Till helgen ska jag dra igång med mitt nya projekt. Altanprojektet! Som så många andra som har funnit "återbruka mera" inne på facebook så ska jag inte vara den som är den utan jag ska även jag haka på "trenden" att göra en soffgrupp till uterummet av lastpallar. =) Ska bli spännande. Händig eller ej, de återstår att se.
Lite färg o lite fix och trix sen ska de bli en billig o läcker soffa.
 
Nej nu ska jag väcka min älskling som somnade tillsammans med barnen när de nattades .
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Härligt med påskledigt, det tänker jag med ha då jag kommer hem på tisdag, måste dock jobba onsdag i ett par timmar, men det står jag ut med då jag är ledig veckan därpå igen :-D

Sista kvällen i Salamanca, å nu längtar jag hem till fmiljen kan jag lova, borta bra... men hemma BÄST!!!

Å du, visst visar du möblerna du gör av lastpallar sen?

KRAM

2014-04-13 @ 19:20:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: En plats i solen

Spännande, hoppas det går bra :)

2014-04-13 @ 22:32:03
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback