Toa för olika stora rumpor..

 
Ledig dag idag. Oj vad jag skulle få mkt gjort!
Hmm, inget av det som jag hade tänkt göra är gjort.
Eller jo jag har ringt runt till olika banker. 
Finns ett litet hopp, så håll nu tummarna hårt. Får besked senast måndag.
 
Lukas kissande går kanon! Stolt över honom. Blöjfri nu sedan förra tisdagen. Ja dagtid.
Fast inte när det gäller bajsandet. Det fixar han inte än. Men annars går det jättebra.
Han är själv så himla stolt över sig själv.
Vi köpte en ny toasist nu för att underlätta för honom. Han klämde sig i våra toa"sitsar" som vi hade och satte på vår vanliga. Men så fick vi ett reklamblad med en family seat. Det är en helt vanlig toasits fast istället för en ring så har vi två. En som sitter i lockan med en magnet som man fäller ner när Lukas ska kissa. En mindre ring.
Rekommenderas varmt! Klämfritt lock dessutom som fälls ner sakta själv.
Kanon!
Lukas ska visa alla som kommer hem hit SIN toasits. ha ha
 
Bild lånad här! Vår är inte exakt likadan. Men i princip
 
Cornelia hade en kompis med hem efter skolan idag. Kul då dom har varit ovänner jätte länge, eller ja inte ovänner direkt men dom hade glidit isär. Så fast lägenheten ser ut som skit nu mitt i packning och allt så fick tjejen komma hit. Uppmuntra till deras lek det vill jag verkligen.
 
Kvällen har bjudit på friidrott för Cornelia & mys framför Bolibompa för mig & Lukas.
Nu väntar soffan & sambon. Laddar med lite mys inför min jobbehelg =(
 
Kram på er allesammans
 

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Förstår det. Hoppas ni skall trivas där. Och att någon bank nappar på det ni vill :)

Finns många smarta såna när de små skall börja gå på toaletten :)

2013-11-28 @ 21:17:44
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

va fiffigt för familjen med olika storlekar på baken ;)

2013-11-28 @ 21:35:30
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Camilla

Vad duktig han är! Är ju så härligt när barnen blir blöjfria :) Smart sits!

Håller tummarna för positivt besked från banken, ränterna är ju dessutom riktigt låga nu så det är bra läge för att ta lån :)

Trodde också först att det var nåt rån på g, men verkar bara ha varit en klantig parkering tack och lov.

2013-11-29 @ 07:29:22
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Vilken smart sits! Men här har det gått bra ändå, dock har Bogge blöja på natten ännu, får se om vi testar utan under julledigheten...
Träningen har varit lågintensiv, plankutmaning och promenader, samt nu en utmaning på grannens wiii. Löpningen har fått stå åt sidan dels pga vädret (storm från och till) och dels en lurande förkylning. Men ska försöka ta mig ut i helgen om vädret tillåter! KRAM KRAM

2013-11-29 @ 08:11:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Lillebror har en sån till sina tjejer också, den är så smart!! (toasitsen)
Fantastisk helg önskar jag Er!!

2013-11-29 @ 10:54:52
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback