Mätardag

 
Jahopp.
Fredag idag och det innebär mätardag. Vikt & mått tas.
Nästan så man hoppar upp ur sängen fredagsmornar av ren nyfikenhet.
I morse var det lycka - 1,2 kg på vågen sen förra lördagen!
Sakta sakta tar jag mig neråt.
Kul!
 
Helgen blir tuff...Jag jobbar dag & sambon jobbar natt =( Men men det blir pengar av de.
Nu håller jag helg. Pussar lite extra på sambon innan han drar på nattjobb. 
Lukas & jag myser lite extra ikväll innan hans natt hos farmor lördag till söndag.
Blir även lite släktmys för oss två ikväll. Ser vi fram emot.
Dock inte att gå upp 6.00 i morgon bitti =(
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack!!

Ja jag tycker också vi får ta den där lekdejten snart, tror pojkarna skulle tycka det var skoj då dem är ju nästan lika gamla.

Hoppas det går bra att jobba ihelgen, kram.

2013-11-08 @ 14:57:46
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Oj vilken nedgång" Bra jobbat, både noll socker å träning gör susen! Själv så njuter jag dock både av chips, lite alkohol å ikväll glögg, men var ut på ett skönt löppass nu ikväll så jag hoppas iaf att jag inte går upp... Fokuserar mest på att få upp kondisen nu, all viktnedgång är enbart bonus å får ta tid... Massa kramar till dig <3

2013-11-08 @ 19:05:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Blöjbudet

Blöjor,barnmat,välling mm med hemleverans direkt hem till dörren över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR

www.blojbudet.se

2013-11-08 @ 22:41:48
Postat av: Camilla

Håller tummarna att vågen visar det du vill! :)
Vägde mig själv igår och jublade :D

Berätta gärna om du testar den där bakgrejen, är jättenyfiken! Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar nåt :)

2013-11-09 @ 10:13:09
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback