Måndagslistan

 
Måndag igen. Här kör vi en liten måndagslista.
Saker jag är speciellt glad över idag:
 
Barnen var helt otroligt duktiga i morse. Väcktes tiiidigt för att börja skola/dagis för tidigt och ändå så glada och goa. Stolt mamma.
 
Min träning går framåt!! Tog vilopulsen ikväll dessutom. 50 slag/minut.
 
Snart är julen här. Fniss. Älskar allt hemlighetsmakeri kring juletid.
 
5-2 dieten flyter på bra.
 
Snart får jag se resultaten från vårt äventyr i söndags.
 
Puss på er
 
 
Bjuder på en liten bild på min lille pirat
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack :)

Skönt att flyter på för er. Längtar också efter julen :)

Ha det bra, kram kram.

2013-11-05 @ 10:44:43
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Så söt pirat, Bogge är också i piratfsen, har önskat sig ett piratskepp i julklapp å är kaptenkrok för jämnan :-D Här öser regnet ner i dag, så ingen löpning, men en tur till gymmet, år och dag sedan sist, så i morgon lär jag nog inte kunna röra mig ;-P KRAM

2013-11-05 @ 11:20:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback