Lugnt & skönt

 
Ja mina barn & min sambo har det allt lugnt & skönt idag.
Min röst är så gott som helt borta. Och det lilla jag kan väsa ur mig gör svinont. 
Inte så lätt när det bara är jag & Lukas hemma idag, men han är duktig kille.
Av någon dum & opassande anledning så började vi även att "toaträna" honom nu i tisdags när vi va hemma.
Det går bra. Idag har det inte hänt någon olycka alls. Duktig kille.
 
Tjejhelgen var det ja. Den ena av tjejerna har fyllt 30 och vi skulle överraska henne.
Det blev tåget till Ronneby Brunn. Ett spa.
Där vi stannade över natten, åt och drack gott, spaade och GICK PÅ DISCO! Ha ha.
Det sistnämna var väl inte riktigt medräknat i bilden. Men va tusan. Kul hade vi.
Fastän ingen på discot var över 18.
Vilka rum vi fick. Stora som två normala hotellrum.
 
 
 
 
Så mysigt att bara va vi 4 tjejer. Tragga och njuta av gott sällskap och god mat. Inga barn som tjatar hål i huvudet på en.
 
 
 
Så skönt att bubbla ute på kvällen. Mys! Kallt i luften med varmt i vattnet. Underbart.
Tack tjejer för ett underbart dygn!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Wow! Vilket rum! Förstår du hade skoj, man behöver sådant emellanåt :-D Här sätter vi ihop ikea stolar å städar det sista, så nu har vi jul i vårt hus ;-D KRAM

2013-11-23 @ 14:43:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback