Ledig dag

 
I helgen blir det jobb för hela slanten. Något som jag bävar för. 
För på helgen är man på en helt annan avdelning än vanligt. Och jag har en tuff sådan! Usch,men men.
Sen jobbar M natt hela helgen, så lördag kväll är jag helt själv. Barnen sover borta för att det skulle gå ihopa.
En hel kväll för mig själv?! Vad göra?! Ha ha
Blir att sy lite & bara mysa.
 
Men ja, det jag ville säga med jobbhelg va att idag är jag LEDIG!! Så skönt.
Myser med barnen & bara njuter. Ska snart laga Flygande Jakob!! Åhh så gott.
Sen blir det friidrott med tösen & sen en löptur för mig i mörkret. Mindre kul. Hatar mörker.
Man känner sig så liten på jorden då.
 
Var nyss och hämtade posten. Fick Hm katalogen! Jag brukar aldrig beställa ngt. Inte till mig själv iaf.
Men oj vad jag fastnade för denna blåsa.
 
Beställt en och får se hur den sitter. 
 
Nu blir det mellisdags!
 
Kram på er allesammans
 
ps. oj vad min mage har ont seg magträningen igår! YES! Känns bra .ds
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback