Julklappsjakt

 
Julen är nära.
Barnen julklappar är inköpta & ligger redo för att slås in.
Vi som bor så "smått" har lite problem med att hitta bra gömställen.
Har även hittat en bra adventskalender åt Cornelia.
Nämligen en sådanhär.
 
 
Bild lånad från lekmer.se där jag även har inhandlat den
 
Men Lukas? Svårt, han är för liten för Lego city o dom storbarns kalendrarna. Och mumin kalendern som finns känns inte rätt när han inte sett något om de. Får väl bli en egenskapad åt honom. Det har jag alltid haft till båda mina barn de andra åren. Men det var bra pris på Monster High i år och det passar min stora loppa bra. 
 
Andra klappar då?`Tips ngn? Till övrig släkt, vänner & bekanta?
 
kram

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag brukar vara ute i så himla god tid med julklapparna, men i år har jag bara köpt någon enstaka än så länge vilket känns en smula stressande faktiskt.
Jag gillar att "sprida ut" utgifterna, men i år har jag lixom inte kommit till skott !

Med träningen går det bra ! Jag hänger i och springer, men banar mig själv lite för att jag äter på tok för mycket skräp ( Godis och fel mat !? )
Men skam den som ger sig, nästa sommar ska det åtminstone finnas små tonade rutor på magen ;)

KRAM

2013-11-03 @ 20:07:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Jag springer 5-6 km åtminstone 3 dagar i veckan. Jag har dessutom köpt hem yogamatta och kettlebells som jag "plågar" mig själv med.
So far so good, men det största problemet är ändå vad jag stoppar i mig, så ett matschema vore nog inte så tokigt ;)
Kram

2013-11-03 @ 21:27:23
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback