15 km i regn & rusk

Inne i värmen igen. Med en tekopp bredvid mig & en stor tjock filt i knäet tänkte jag uppdatera här inne lite.
Kom nyligen hem från en löptur i regnet. En tur med Lukas i vagnen. 15 km. Var ett tag sedan jag sprang så långt.
En tuff tur. Inte minst för vagnen. Men de var härligt.
Nu är jag trött & frusen.
Ngn mer som blir det efter ett tufft pass?
Testade att dricka varannan vatten & varannan resorb under passet, då jag låg inne för ett par veckor sedan för kraftig saltbrist. Funkade bra tyckte jag.
 
Ikväll blir det Pulled Pork till middag. MUMMA!!
Älskar de. Se om barnen har samma åsikt.
 
Imorgon ska vi iväg på hemligt äventyr hela familjen. Det ska bli spännande.
 
Barnen utklädda till halloween!

 
 
 
 
 
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe så fina och söta dem är :)

Hur är det annars med er? Kram

2013-11-03 @ 19:53:39
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback