BloggKärlek

Lördag & därmed dags för lite bloggkärlek.
Tanken bakom detta är jättefin. Madelein är skaparen.
Man ska sprida kärlek via bloggarna & inte mobbas.

Så jag fortsätter & utser en bloggare även denna  veckan som
jag tycker verkligen förtjänar att få lördagens bloggkärlek.
Jag fick bloggkärlek av Solan, en underbar tjej som är genomgo.
Sen  nominerade jag Therese & lördagen efter nominerade jag Ewa.
Båda två väldigt underbara & omtänksamma tjejer
som livar upp ens vardag.

Denna veckan tycker jag att Anna förtjänar bloggkärleken.
Anna vars blogg jag följt ett tag &  som jag fick äran att träffa för några helger sedan, hon är minst lika
go & omtänksam i verkligheten som i "bloggvärlden"
Kika in på hennes fin fina blogg




(Om ni klickar på namnen i inläggen så kommer ni till deras bloggar =) )



Kommentarer
Postat av: maria

Vilken fin tanke med bloggkärlek :)



Vad roligt att du är med i utlottningen :)

Ha en mysig lördag :)

Kramar

2012-05-12 @ 09:56:04
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Det är en så fin tanke detta, ska genast kolla in Annas blogg!



Javisst är det lite roligare att få en egen dessert som någon lagt energi på mer än att gå och köpa en tårta :)

Hoppas du får en fin lördag, kram

2012-05-12 @ 10:47:28
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack för ännu ett fint bloggtips! Även här blåser det storm i dag, så jag är glad att jag har vilodag i dag å inte behöver ut på ett pass, men vi har rensat på gården och tagit ner ett träd iaf. Hoppas du/ni har en mysig dag! Å runkeeper ska jag definitivt ta å testa! TAck gumman <3 KRAM

2012-05-12 @ 15:13:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hallååå gullan hur go är du!!?? TACK för dom fina orden! Jag blir ju rörd så jag nästan fäller en tår <3 Stor kram från mig <3

2012-05-16 @ 07:24:14
URL: http://annapannaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback