Grilla,bada & mysa

Ja gårdagen var underbar.
Blev inte mkt bloggat alls.
Nej förlåt jag valde det underbara  vårvädret som vi fick.
Lukas var fortfarande lite förkyld, så vi höll oss nere på vår innergård.
Vi grillade korv till lunch & åt där ute. Sen följde några timmars lek.
Lukas sov gott där ute i vagnen.


Men han hann även med sin andra tur i sandlådan. Lite skumt det där med sand tyckte han.
Man blir ju grusig om händerna ha ha





Han fick även testa att "gå" med sina nya skor. Det var märkligt .
Han gick ju dubbelvikt för att kunna se skorna. Men till slut fick han kläm på de.




Cornelia & Mathias övade på ett ridprogram
För Cornelia ska tävla i dressyr nu i maj.
Stolt som en tupp e hon.
Det är ungdomssektionen som har fixat så att dom små
ska få tävla som på en riktig häst tävling.
Rolig grej tycker jag.




Kvällen avslutades för Lukas med ett bad i vasken. =)

Först kröp han runt naken här i köket. Galenpanna, han kröp & busade som bara den. Det var nog skönt att vara naken.

Sen hade vi rittävling jag, Cornelia & Mathias.
Stängde tvn & ritade istället, mysigt.


För mig & Mathias avslutades kvällen framför Big brother som vi tyvärr har fastnat i.
Jag säger tyvärr för i år är dom värre än någonsin. Det är ren & skär mobbning.
Där är minst en jag skulle vilja slänga ut. Varför åkte inte hon samtidigt som Sipan?
Ja ja, inte värt att ödsla energi på.


Ikväll ska vi "passa" syrrans sambo. Ha ha Ja syrran ska  iväg på ngt & han kommer hem till oss.
Cornelia längtar så tills vi ska "passa" honom .

Ha  en bra dag kära vänner

kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta små ungar!!! :) Fast Cornelia har blivit riktigt stor och jag förstår att du är stolt över henne. Roligt med dressyrtävling för henne.

Jo, fick ditt mail och tänkte att jag skulle svarat för länge sen. Men vi har varit ute och flängt om kvällarna i veckan och så har datorn inte hunnits med. Men i helgen kanske jag kan få till något ;)

Hoppas att ni får em riktigt mysig dag med sol idag med och att det går bra med "passningen" ikväll ;)

Massa kramar.

2012-03-24 @ 08:48:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka underbara foton från er ljuvliga gårdag, livskvalité ni har det så mysigt <3 Å i dag verkar ni få en minst lika fin dag! Vi ska nog åka till bagestugan å se när farmor/farfar bakar tunnbröd å fika med dem där, annars inga planer, grått å trist här :-/ Ingen BB fär mig, är så glad för det, för det är annars lätt att fasna framför skiten! Ha det nu fint, varma kramar!!!

2012-03-24 @ 09:12:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Underbara vårbilder! :) Lät som en mysig utedag.



Visst är kudden fin. :)

Tack så mycket. :D

Jag har också den känslan att det blir en tjej. Dels för att jag är så liten. Hehe. Och dels pga. ultraljudet. Men vi får se.



Ha en toppenlördag!

Kramar

2012-03-24 @ 09:52:25
URL: http://angel-like.com
Postat av: Renata - gravid v. 32

Vilka sötnosar!!

2012-03-24 @ 13:45:47
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Nett

Så fin han är där i diskhon :) Kram

2012-03-24 @ 14:40:55
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Jonna

Herregud vad söt han är i diskhon !!

2012-03-26 @ 12:34:44
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback