Änglar...visst finns dom

Åtminstone hemma hos oss.
Har en liten "thing" vad de gäller änglar.
Hmm, har väl alltid varit fascinerad utav dom. Vill väl inte kalla mig för samlare, men ...ja min sambo håller nog inte riktigt med. =) Börjar bli en hel del. Men gillar långt ifrån alla änglar som finns där ute. Nog inte så mkt jag som köper längre, nu har folk börjat se att jag gillar änglar så nu får man i present och så. Alltid trevlig.


Änglar är lika med värme och kärlek för mig.




Det kan man väl adrig få för mycket av?!




Min mys/ängel hylla =)

(Blir ngt arger när sambons kinect kamera hamnar häruppe ;) )



Några utav mina favoriter











Julklapp från lillan



Så där ja en liten tjuvkik på mina änglar




Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för ditt svar på min blogg. Lätt är det minsann inte, men man får göra så gått man kan. Förhoppningsvis växer de upp till väluppfostrade människor så småningom:)



Jag älskar också änglar. Är ingen samlare men har köper dem gärna om jag hittar någon jag gillar. Kram

2012-01-27 @ 09:48:36
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hej älksade du!!! å saknad du ahr varit i bloggvärlden ,men ahr nu kiakt igenom vad du skrivit på sitone, så skoj att få lite uppdateringar, särskilt ang barnen, så stor C blivit!!! Och L växer så det knakar. Lämnar en dröser kramar!!!

2012-01-27 @ 11:07:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback