Så tyst

Ja då sover lillan. Blir så tyst här i huset då.
Hon va så trött idag. Dagis för första gången på över en vecka. Ja på två veckor har hon gått 2 gr bara pga av sjukdom. Men nu e hon frisk, säger jag samtidigt som jag tar ett stadigt tag i soffbordet jag sitter vid (peppar peppar ta i trä)
De blev lite snöskottning efter dagis, sen blev de ta dam, ja ni kan väl knappt tro de, men jo de blev återigen mera packande =) Packade min garderob, de älskade lillan, att få prova alla mina skor och titta på mina handväskor. (Hmm hade dille på de innan lillan kom till jorden)
Nu börjar de kännas ok, som att jag nog hinner med all packning ändå. Får väl se =)

Imorgon blir de busstur med lillan till hennes pappa på morgonen. Sen kommer hon efter lunch igen, mys och bus, sen får jag försöka få henne att sova eller vila iaf, då jag ska försöka ha henne med på Zumba passet på kvällen 19.00. Hmm vad tycker ni? Vet ej hur jag ska göra, men tycker iaf att det är värt ett försök att ha henne med. Jag står alltid längst bak ändå, och vad gör de om hon sitter där och tittar på?

Nej nu är de Biggest Loser! Me like!

Kram på er
/Petra

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen!



Ja jag har så underbart goa vänner! Är så glad över att jag har så många goda vänner i mitt liv! Och kan lita på dom alla! Underbar käsnla!



Snart dax för inflyttning va?

Spännande! Så glad för er skull!



Har sett reklam för Zumba. Ser skit kul! Men det va så himla dyrt att beställa träningsskivorna =/

Annars hade jag gjort det på en gång!

Önskar att det fanns sån träning här!



Många kramar!

2010-02-24 @ 11:00:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej vännen!!

ja, visst är han helt underbar och söt vår lille prins!! =)

Det tycker vi med!! ;) och kan knappt förstå att det är sant ännu. Men han är ju faktiskt vår och vi är lyckligare än någonsin! =)

Hoppas allt är bra med er med vännen!!

Nu kallar lille Tim på mamma!

Massor med kramar till er!

2010-02-25 @ 11:06:15
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej hopp :) Hur står det till? Dax för flytt nu va? Jobbigt att flytta men så skönt och kul då allt är klart. Många kramar

2010-02-28 @ 12:47:50
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: jenny - jennyn.blogg.se

Hej gumman, antar att ni har fullt upp med flyttning, ville bara skicka en kram!

2010-02-28 @ 21:17:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu har ni väl fullt upp skulle jag tro!

Vi kanske får se bilder på det nya hemmet sen!

Hoppas ni kommer trivas bra som sambos!

Fast det hyser jag inga tvivel om!

Ja Tim är så bedårande söt. Är en mycket stolt faster!

Bebisar är så underbara! Kan inte se mig mätt på dom! och igår fick en vän till mig en liten flicka! och även hon är naggande go <3



Ha det så bra vännen!

Kramar!

2010-03-02 @ 13:15:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: carola

hej tjejen..



När åker flyttbilen:)..

Vilken härlig tid ni har framför er, flytta ihop och massa mys..



Sköt om dig nu

kramisar

2010-03-06 @ 21:13:46
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Nina

Så mysigt att bo ilag!

Och det är ju så roligt att han och lillan komemr så bra överens oxå =)

Hoppas ni börjar landa och känner er som hemma i nya lägenheten =)

Vi har haft en toppen helg!

Nu har Melvin sportlov men han kommer inte hem förrän imorron. Men gud så jag längtar efter honom!

Kramar!

2010-03-08 @ 19:01:52
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback