Plugg, städning, och börja packa

Mycket som händer nu.
Som jag skrivet i tidigare inlägg så blev lägenheten vår!!
Den 1 mars flyttar vi in! Oj va de går fort!!!
Så nu måste här börja packas. Inte en sån flytt till som jag haft innan där allt bara kastats ner i lådorna , ingen ordning alls. Men min förra flytt blev ju sådan, inte så konstigt kanske... men men..,.
Denna gången ska de vara ordning o reda =)
Om en timme kommer min älskling hem. Nja båda mina älsklingar faktiskt. Lillan från sin pappa och M från sitt jobb. Mys!
Så nu ska jag plugga lite till sen är de mat som ska lagas. Idag blir de kyckling, ris , beasås och brysselkål. (Sorry M du e ingen älskare av mina brysselkål, men jag har saknat dom =))¨

Igår var jag och tränade Zumba för 3:e gången! SKITKUL! Älskar varenda sekund av de!! Man får en enorm kick utav de. Mamma har oxå börjat med de nu. Jätte kul att göra ngt sådant med henne!
Så de lär vi fortsätta på!
Skaka rumpa som vi kallar de, för den skakas verkligen ha ha
Så m hade lillan igår igen när jag tränade. Så underbart go han e. Och de hade gått jätte bra, de va lite gnäll o tårar när jag skulle stanna hos mamma o dom skulle åka hem, men hon var ju så trött. Men de hade gått över snabbt och dom hade haft de jätte bra. Dom e så underbara ihopa! =) De värmer ens hjärta verkligen!

Nej nu ska jag plugga vidare ngn minut till sen laga maten.

Kram på er
Petra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår det :) Då får vi ses oftare när du flyttat in här i stan! :) Var är det? du behöver inte nämna adressen här kanske inte så smart :) ABK eller?

2010-02-01 @ 17:46:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till 2 pojkar

grattis grattis:)

gott med brysselkål.......

du o din kille passar jätte bra ihopa:)

trevlig kväll till er från oss

2010-02-01 @ 19:53:50
Postat av: Sockenvägens Söta

Gud så glad jag är för er skull, livet verkar verkligen nu änligen leka - det är du sååå värd <3 och mys att träna med mamma, lite kul och annorlunda träning verkar det också vara! KRAM vännen

2010-02-02 @ 08:18:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: c

hej älskade vän...



Nu har jag äntligen dator, har missat allt vad som hänt hos mina kära bloggisar. Jag hoppas allt är bra med dig, läser om flytt??

Hinner inte läsa ikapp allt hos alla så skriv gärna om berätta om ditt liv.

Tänker på dig

2010-02-02 @ 22:37:58
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar till Caroline: Tack tack vännen! Så gullig du e!! HA en underbar dag idag i snövädret. Eller ovädret rättarsagt. Kram

2010-02-03 @ 09:57:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen! Ja de flesta barnen verkar ha en plåste period, vi köpte ett storpack a 100 plåster på dollar som knappt sitter fast så dem får hon leka upp :-) OCh ingridböckerna är en favorit här, speciellt ingrid badar :-9 Önskar dig en fin dag, själv ska jag mysa under täcket - gäller att passa på då lillan är på dagis... Stor kram!

2010-02-03 @ 10:26:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej vännen!

Ja nu har ni fullt upp med flyttning!

Men tänk så skönt då allt är klart!

Vilken tur att M och lillan går bra ihop! Det är viktigt!

Melvin och Mikael trivs oerhört bra ilag!

Mikael behandlar Melvin som det vore hans eget barn!

Hoppas du har en fin dag!

Själv har jag en mycket hängig Sam i min famn. Och väntar med spänning att få höra nått från Malin och LG!

Tänk att jag snart är faster igen!

Kramar!

2010-02-03 @ 11:51:05
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så skönta att ha pluggat undan lite :-) Själv känner jag mig grymt hängig, vill INTE bli sjuk så nära BF :-/ Och tur att du håller tummen ,för på sista tden har turen varit lite frånvarande ler

Stor kram till dig vännen!

2010-02-03 @ 16:23:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: frida johansson

Hej :) fin blogg du har massa mysiga bilder också. Hur har du det idag? ♥

2010-02-05 @ 15:33:49
URL: http://linneaklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback