Ny vecka

Ja helgen blev tuff.
Ett sjukhus besök vi inte riktigt anade. Fy....
Ja många tankar där kring de.
Tur man ha så fina vänner som man har.
Sen igår grillade jag & M. Ja vi fick besök senare. Alltid kul med vänner!
Vi hade kul som vanligt. Madeleine du piggar ALLTID upp mig. TACK!
Madeleine sov över och idag blev de en tur till stan tillsammans med D som behövde soffa. Lättare sagt än gjort. Men kul va de iaf att leta. Hittade en sååå fin! Hoppas de blir den. Så kanske man får sitta i den ngn mer gång iaf. Min plånbok tillät ingen soffa idag .
Lillan fick följa med såklart. OCh ville inte hem sen ha ha
Nej hon visste att hemma väntade sängen jue =)
Men hon somnade fort ikväll.

Så nu sitter jag här med mina tankar.
Men jag ska försöka få bort dom med hjälp utav tv:n.

Kram på er
Petra

ska fixa fram sladde nu. Håll i er. Strax kommer foton på HUGO!

Tack Madeleine för att du finns!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: madeleine

TACK för att du finns gumman :)





2009-05-04 @ 20:46:09
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback