Ja e tillbaka!

Flåt, igår va en slapp dag, tog igen mig lite efter allt som hänt.
Va hos mamma och sen va jag bara hemma och tog de lugnt.
Skönt ibland.
Känner mig bättre idag iaf.

Ja tillbaka till fredags.
Ha ha 20.30 ringer Madeleine och frågar vad jag hittar på. Hmm ska nog se film säger jag. Ok. Hmm hon hade trist oxå. Ok sa jag på skämt ta bussen hit. Sagt och gjort hon tog tåg till stan och där hittade vi våra kompisar D, L, & M och M Jag kastade mig på 21.00 bussen in, då hade jag hunnit sminka mig klä mig och allt. PUST!
Cyklade som bara den. Ja de va gratis inträde till 22.00 ha ha
De blev en cider där i trevligt sällskap. Alla med samma sjuka och låga humor. De e härligt de.
Sen bar de vidare till BK och sen Hässlebaren. Där grabbarna drack öl. Vi smakade och konstigt nog gick de ner. Ha ha
tog bussen hem 01.20
Så de va allt annat en ren hemma kväll. Kul att ha hittat en lika impulsiv vän som jag själv e.

Idag kom madde hit, så vi tog en jogging tur i morse. Får ju träna inför iformloppet i augusti.
Sen blev de inlines & senare en runda kubb. Trots regel ovisshet. ha ha

Så nu e jag själv och kunde skicka iväg ett inlägg. Har saknat mina bloggrundor, så nu ska jag läsa i era underbara bloggar och svara på mina kommentarer.

Kram på er
Petra


Imorgon kommer min älskade sessa hem. Men jag har träffat henne lite idag! UNDERBARA unge!

Kommentarer
Postat av: Kia

Duktig och duktig vet jag inte! ;) men jag försöker iallafall!

Låter som du haft en toppen kväll och funnit en bra vän! Var rädd om henne!

Kram min gumma!

2009-05-17 @ 19:29:10
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hej!



Nej inte på rak arm, men gå in på eniro eller hitta.se



Och sök på Nina Holmlund Dorotea (tror det är Gamla Sofia, orådet kallas iaf för det) resp Malin Mårtensson (hon bor på Sjögatan, men vilket nr vet jag ej) Då får du fram gatu nr och postnr till den del av Dorotea de bor :-) Kram kram

2009-05-20 @ 11:07:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback