Underbara människa

Jag är så glad över att jag har hitta så fina vänner här genom min blogg.
Vill verkligen tacka dig Therese idag! Underbara människa.
Som jag tidigare sagt så har jag beställt en "kladdkake bräda" utav Therese.
Va nyss & hämtade denna! Såå fin så.
Och i paketet låg där även ett jätte fint kort till mig & lillan. PLUS en annan mindre bräda, med texten "Me and You" med ett jätte fint stort keramik hjärta.
Tusen tack älskade vän!
De värmde så i mitt hjärta.
Tänk att det finns sådana människor här i världen.

Jag kan inte tacka tillräckligt! Men TACK!!!!
Jag blev jätte glad!
Den lilla brädan kommer att få en hedersplats i min bokhylla bredvid ett foto av mig & lillskruttan.





Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Nej Petra, det är jag som är GLAD, glad över att du är glad och nöjd!!! Tack snälla du för att du skriver så fint, jag blir så varm i hjärtat ska du veta... Blir så sugen på en kladdkakebräda själv här hemma och en chokladbollsbräda i stugan för där har vi ingen el så då passar den ju bra då man inte kan baka något annat... Hoppas det är ok om jag länkar till detta inlägget senare som exempel på brädor jag sålt?



Nu måste jag rusa ut i köket och se om mitt senaste expriment i köket - en mexikansk köttfärsgratäng al á mig - börjar vara färdig!



Stor kram å hoppas ni får en bra kväll, trots sjukdom.



2009-03-31 @ 17:20:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kia

Tack för att du hoppades. Men tyvärr var det öronen. IGEN! Jag blir tokig! :( Så synd om gumman min.

Sköt om dej! Kram

2009-03-31 @ 18:42:50
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Carola

åh så fint...hon är go hon Therese..

Jag har också beställt kladdkake brädan, måste maila om att jag ska ha den bara:) så hon ite säljer vidare..

2009-03-31 @ 23:02:27
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback