Mysiga dar

 
 
Hela familjen har jullov tillsammans. Vi har ärligt talat spenderat mestadels av tiden i våra pyjamaser. Myst runt här hemma och pulat med än de ena än det andra. Barnen leker med alla sina nya leksaker och så även vi vuxna. Ha ha. Man kan säga att mina julklappar gick i ett speciellt tecken i år. Eller vad tycker ni?
 
 
 
 
 
Tre målarböcker för vuxna , tecknarblock, ett fint set med finare blyerts, fina fiberpennor och andra pennor till böckerna. Två böcker, pyjamas , mysstrumpor smycken osv.... Ja underbara klappar allesammans. O så personliga. Älskar mina målarböcker. Dom ger mig sån ro i hela kroppen. 
 
Nu ska jag mysa lite med sambon efter att ha nattat den stora tösen. Ja vi har vänt dygnet helt här under lovet. Men det hör till.
 
kram på er 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Jag håller med, det är så rogivande att måla... Och vilket mysigt firande!!! Härligt. Även här är det myskläder som gäller. Läsa, bada och bara vara. Kramar fina du ❤️

2016-01-01 @ 12:46:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback