Full fokus

 
Längesen sist. 
Just nu är detfull fokus på barn, jobb och familj. Försöker klämma in träning oxå =)
Jobbar 100 % nu både jag och sambon. Lägg till nattjobb varannan vecka för sambon plus restid på sammanlagt 2 timmar var dag. Hmm vi syns sällan om man säger så.
Kroppen säger ifrån mer o mer. Propp nr två är här för att stanna.
Går på waran igen. Allt var nattsvart där ett tag. Men jag tpg tag i mig sj. Nu går de väl bättre. Tänket iaf. 
Men ja, de e mkt nu. Satsar på att gå ner i tjänst så fort jag e fastanställd. Annars rasar familjen ihop känns de som. Oj va upplyftande inlägg..
Förlåt, behövde nog bara skriva av mig lite.
 
Träningen och maten e bättre. Jag har nu tappat 7 kg sen hmm, ja drygt 3 månader. Känns bra.
 
Nej nu ska jag upp u snusa barnen i nacken innan jag lägger mig.
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Kul att 'höra' av dig igen! Men mindre kul att ni verkar ha det ni gör :/ Dröjer det länge innan du blir fast anställd så du kan gå ner i tid? Tråkigt att höra om proppen, krya på dig!

2014-11-21 @ 16:19:47
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback