På plats mitt i all kaos. =)

Hej.
Kaosen börjar att ordna upp sig. 
Flytten gick kanon. Vi trivs jättebra allesammans. Lägenheten är underbar. 
Tänk att vara van vid en trea på fjärde våningen utan ngn gård och sen komma till en marklägenhet. En fyra! Där det bara är att öppna dörren så är du utomhus!! LYCKA!
Barnen trivs på dagis & nya skolan. En stor tung sten som trillade från axeln bara där.
 
Nu har vi flyttstädningen kvar i gamla lägenheten. Då vi har haft dubbla dubbelhyror så lämnar vi den gamla i stan först på fredag. O givetvis ska man ta itu med städningen i allra sista stunden.
Igår var jag, mamma & Lukas och tog ett rejält ryck. Pust!
 
 
Här ser ni Lukas i full fart med att skura kylen.
 
Igår med träningen igen. Fick en löparryggsäck av mamma & pappa i julklapp. Testad & helt fantastisk! 
Perfekt nu kan vi löpa långt. Ett par nya "barfota löparskor" är oxå inhandlade. 
De måste man succesivt (felstavat säkerligen) vänja sig vid då det är helt nytt och påfrestande för fötterna.
Spännande.
 
Nu ska jag fortsätta städa här.
Kram på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt å läsa att ni alla trivs!!

kram kram

2014-02-25 @ 17:15:14
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Therese Bjärstig

Åh så underbart at ni trivs så bra å att skola m.m. fungerar! Kul med dina nya löparskor, du får berätta om hur du trivs med dem! Här är jag sjukt träningstaggd, men har haft ont i halsen i snart 4 veckor, så ingen konditionsträning alls :-/ Sur, sur, surt! Jag som jsut hade kommit i gång.... KRAM <3

PS du är supersnygg i din frisyr <3 DS

2014-02-26 @ 07:39:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att höra att ni trivs! Förstår ni har fullt upp, tar sin tid att komma på plats efter en flytt :)

2014-02-26 @ 14:09:13
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback