Farväl

 
Idag städade vi av det allra sista i gamla lägenheten.
Känns så skönt. 
Jobbigt men skönt nu efteråt.
Älskade mamma hjälpte oss. Utan henne hade vi stått där än.
 
På fredag lämnas nycklarna. En stor sten kommer då att släppa från mina axlar.
En utav många.
 
 
 
 
 
Farväl förskräckliga lägenheten som Lukas säger =)
 
Var på vårdcentralen idag. Igen känns det som.
För att göra storyn kort (are) så har jag gått på antibiotika nu drygt en vecka. Pga att jag har en kraftig inflammation i en visdomstand. Men sedan 4 dagar tillbaka kan jag inte äta ngt eller ens dricka vatten utan att det gör jätte ont i bröstet. (mellan) Så idag ringde jag läkare, man är extra försiktig nu sen proppen. Men ingen ny propp verkar de vara. Utan "bara" problem med magsäcken, matstrupen. Antagligen utlöst pga stress. Fick medicin jag ska ta en månad. Sen får vi se. Annars ska jag svälja en kamera och se om det finns något magsår!  Hoppas hoppas att dessa tabletter hjälper. 
 
Ngn som har/haft ngt liknande?
 
Kram på er finingar

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Näe du har väl haft nog med otur vad gäller sjukdomar, hoppas verkligen att du snabbt får må bra igen <3 Och så skönt att ni nu kan säga hej då till lägenheten å städat ut er! Massa kramar fina du <3

2014-02-27 @ 07:31:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så skönt när flyttstädet är gjort! Värsta biten tycker jag med en flytt, hugaligen! Nu får ni bara njuuuta av det nya :)
Men, åter inte bra att du har så ont :( Försök ta det lugnt och varva ner nu när flytten är överstökad...håller tummarna att det hjälper!

2014-02-27 @ 09:34:17
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Theresa

Så skönt att flyttstädningen är gjord och att nycklarna snart lämnas, alltid skönt!
Men tråkigt med din mage! Skönt att det inte var en propp! Hoppas medicinen hjälper!

Sv - Jag följde faktiskt receptet på spenat-påsen och det blev bra tycker jag! Dock gick det åt mer salt och nästa gång tar jag nog bort grönsaksfonden, gillar inte den så mycket har jag kommit på...
Min Linn blir 7 år i maj! :-)

Kram!

2014-02-27 @ 14:35:25
URL: http://mammaT.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback