Aj aj aj

 
Idag blir det då ingen träning alls. För idag tycker jag synd om mig själv.
Var på gynmottagningen idag. Tog cellprov & "klippte" en bit av livmodertappen. Har cellförändringar & tar om provet iår för att se om det fortfarande är likadant. AJ vad ont det gjorde. Och gör fortfarande. Satte även in en hormonspiral.
Känns bra. Nu har man skydd igen. Men aj aj aj.
 
Ledig dag idag oxå. Mys med barnen. Fick ett lyckobesked idag. Min lungläkare ringde vid middagstid. Nu är det snart 6 månader sedan som jag fick min propp i lungan. Har gått på waran sen dess. STORA mängder då min kropp inte har velat ställa in sig rätt. Men idag fick jag beskedet att jag räknas som FRISK igen nu & från och med idag SLIPPER ta mitt waran!! LYCKA! Så idag är en bra dag minst sagt.
 
Så nu lägger jag undan mitt halsband igen
 
 
Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Så skönt du slipper waranet <3 Å spiral har jag funderat på men har hört de gör så ont att sätta in så jag håller mig till mina hormonringar så länge... Skulle springa idag, men ingen orka alls i kroppen, så det fick bli en skön promenad istället, nya tag någon annan dag! Har iaf gjort dagen planka :-D KRAM

2013-11-12 @ 14:11:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, härligt med sådana bra nyheter!! :) Men att klippa bort en bit..aaah..låter inte så bekvämt på nåt sätt... :/

2013-11-13 @ 07:56:11
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vad skönt att du slipper äta det mer nu. men att va på gynbesök är inget vidare.

Vad skönt att L mår bättre igen. Kram

2013-11-13 @ 12:07:20
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback