Veckans träning

Jag andas & lever träning känns det just nu. Låter löjligt kanske. Men efter att ha sprungit max en gång per vecka den senaste månaden till att löpträna 4 plus 3 andra pass resten av de återstående dagarna  , ja , de tar.
Men oj vad taggad jag är samtidigt!
Sockerfria månaden går bra. Bättre än förväntat. Blivit ett "snesteg" men ja. Hmm , var på begravning och det hade fixats fram kakor speciellt till mig som jag tålde. Så vad gör man? Sitter inte där o verkar snorkig o - NEj tack jag inte ha. Nej jag åt & höll tyst! Så e jag uppfostrad. 
Annars så är alla "inblandade" informerade, för min skull. Så alla vet varför jag ej äter de och så dom kan stötta. Mkt tragg här känner jag. =)
 
En liten snabb redovisning på veckans träning bara.
 
Måndag:
5 km löpning
Tisdag:
Jobbets gym, 5km löpning på löpband, lite rodd, lite crasstrainer & vikter såklart.
Onsdag:
Rockade rockring 35 minuter
Torsdag:
Löpning hem från jobbet, 5km 3 sprint inlagt.
Fredag: Rockade rockring 60 minuter AJ!
Lördag: Rumpa/Lår dvd + 30 minuter rockring
Söndag: 6km löpning 
 
Tjoho som det kan gå!
 
Maten sköter jag via en app som heter ShapeUp. Där håller jag koll på allt jag äter. Mängder & kalorier. Ett bra sätt att komma igång tycker jag.
 
Kram på er 
t

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack :)

Det är ok, varit lite tufft med några saker bara men allt löser sig säkert för eller senare. Inget allvarligt är det i alla fall.

Ha det så bra, kram kram.

2013-04-14 @ 21:12:12
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du är grym! Så pepp jag blir, här börjar jag i dag med att ta väck sockret å andra onyttigheter, men träning får anstå då jag har feber å halsont :-/ KRAM

2013-04-15 @ 15:00:24
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Nina

Shit va du tränar. Hur hinner du? Jag har börjat ändra kost nu och motionen försöker jag hinna med så gott det går. Jobbar ju om dagarna och är ensam med barnen på kvällarna. Måste lägga in en friskvårdstimme i mitt schema emellanåt tror jag. Jag är ju ändå min egen chef så jag beviljar det ;-)
Hoppas allt är bra med dig =)
Kram kram

2013-04-15 @ 20:22:09
URL: http://www.ninuz.blogg.se
Postat av: Maria

Duktig du är!! Heja dig!
Jag har så svårt att hålla mig ifrån sockret...är en riktig godisråtta.

kram kram

2013-04-15 @ 21:13:14
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Therese

Var å köpte nya walkingskor med dämpande gel i dag, så nu hoppas jag komma igång med Pw och jogg så snart snoret slutar rinna :-D Tack för puffen i baken <3

2013-04-16 @ 19:30:43
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in så här på kvällskvisten, kom just in efter en PW med grannen å oj vilka skvsår jag fått av mina nya skor, de är superskön dock så jag hoppas skavsåren bara är för att de är helt ny å fötterna inte är vana... KRAM KRAM

2013-04-21 @ 20:28:10
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback