Mys & klåda

Varit en lång dag idag, slutade tidigare visserligen.
Hem & sprang mitt löparpass innan Cornelia kom hem från skolan. De är lyx de! =) Så kan jag slappa bäst jag vill i soffan nu ikväll! Hi hi man måste tänka i förväg. =)
Städade ur barnens rum innan, oj oj oj vad det blir stökig & bökigt fort.
Städning & dammsugning av resten av lägenheten följde.
Sen hanns de med lite mys oxå såklart.
 
Lukas har feber igen, elller ja än....febern va borta inatt men kom igen under dagen!
VI VILL EJ HA MER SJUKOR NU!!
 
Hann även med ett besök hos läkaren idag. Har fått så sjuka märken/eksem i båda armhålorna.
Jag har ju atopiskt eksem på händerna men aldrig så.
Detta var ngt annat & japp de var de. Verkar som jag har gått & blivit allergisk mot deon. Jag som har bytt & så. men det hjälpte tydligen ej. Ska prova & se om det finns ngn bra mild. Ngn som har ett bra tips?
Vill ju ej ha stora röda kliande flagande märken under armarna.
Hmm inte så kul kanske att läsa om. ha ha
 
Nej nu ska jag slappa här i soffan. Tänkte se "Kan du slå en pensionär" nu kl 20.00
 
Kram kram alla fina människor där ute
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Även här har det varit sjukor, Luran har haft feber, men i morgon blri det dagis igen! Skönt för oss alla ;-P Ang deo så klarar jag bara av ACOs parfymfria Bats eller vad den heter...
Lämnar en drös kramar till dig å din goa familj!

2012-11-14 @ 12:59:41
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Madde

Ja jag håller med nu får sjukorna vara slut, vi har haft vår del av det nu, båda familjerna.

Inget kul med klådan, funkade inte den deon vi fick prova via buzzardo?

Kram

2012-11-14 @ 16:08:45
URL: http://maddiznilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback