Snilleblixt

I morse var det äntligen dagis dags igen för Cornelia. Det behövde hon.
Skönt att hon är frisk igen.
Vi cyklade till dagis, jag med Lukas i barnsadeln & Cornelia på sin nya cykel.
När jag lämnat av henne så fick jag för mig att då jag har vilodag idag så kunde jag ju
passa på att cykla en liten runda, mest för att det var så skönt ute. 16 plus grader kl 8 på morgonen.
Men det slutar inte här =)
Snilleblixtar e jag rätt känd för att få, ha ha
Så det slutade med att vi cyklade hem till mamma min jag & Lukas.
13,5 km blev de, tog 44 min
Riktigt nöjd.
Lukas tog de bra, han pratade & trallade hela vägen.
Okej de sista 4 minuterna var han nära att somna . Så om någon hörde
"Imse Vimse Spindel" högt & rätt falskklingande så var det bara jag som försökte hålla honom vaken =)

Mamma & "pappa" vart rätt förvånade när vi kom där trampandes.
Mathias lät oxå rätt förvånad när jag ringde hem & väckte honom lite senare & sa att han & Cornelia kunde komma dit efter dagis.


Vi mös lite i trädgården hos dom. Lukas badade i en balja ute & Cornelia lekte med grannen där.
Alla var nöjda & glada.

Sen bar det iväg på en liten shopping tripp! Hmm den blev rätt stor.
Shoppingen alltså.
Fick veta hos mamma (via ett reklamblad) att en stormarknad hade 50% rabatt på
hela Pierre Roberts Collection.
Så det blev en hel del till mig & zuperpappan
Köpte ett helt sport kit. Ska bli kul att testa





Nu blir det Greys!!
Sen får jag nog ta & käka ngt mer, hmm magen känns som den är ut & in vänd.


Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Åh härligt att få cykla med Lukas=)



Önskar jag hade en cykel och två barnsadlar =)

2012-05-23 @ 21:06:34
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Elina

Men så härligt med en cykeltur ju :-)

2012-05-23 @ 21:25:45
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken cykeltur och vilka fynd!! =) Var just inte en liten sväng du tog på cykeln. Härligt! Och tänk om de kunde ha lika bra erbjudanden på affärerna här! Men nej då! Hur har det gått med lurarna förresten? Nyfiken ;)

Va hem till Hoting och hälsade på ikväll, så då tog jag och mamma en löprunda på 6,5 km. Riktigt härligt, ljuvligt och varmt! Värmen har ju äntligen anlänt till oss med! =) Så jag hoppas att den kommit för att stanna!

Nä du, Tim verkar inte det minsta trött en etund efter vällingen och då springer han! Ikväll stannade klockan på 21.45 innan han behagade att somna! =/ Man bli fruktansvärt trött och less på detta. Och helst när man får ta alla kvällar själv oxå. Sa till LG när jag pratade med honom, att när han kommer hem imorrn kväll, får han banne mej ta nattningen med honom! ;) Då tror jag att man rymmer fältet! ;)

Så nu när han äntligen somnat ska jag äntligen ta min efterlängtade dusch!!!



Tanni natt vännen och sov så gott!

Kramar i massor! <3

2012-05-23 @ 22:02:31
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: dianasdrommar

Härligt med cykeltur :) kram Diana

2012-05-24 @ 05:39:41
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Cissi

Å vad skönt! Och vilken rejäl cykelrunda! Duktiga du!

2012-05-24 @ 17:40:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback