Sova borta

Igår lämnade vi bort lilleman till mormor & morfar.
Det var dags att sova borta för andra gången i hans liv. Hmm, ja förstå gången minns han ej då han var så liten. Men oj vad kul dom har haft. Hade gått en lång runda & tittat, verkligen tittat på ALLT! Plockat hallon i skogen, det var märkligt tyckte han. Gotte så där mitt i skogen ha ha.
Hade somnat utan vidare & sovit hela natten. Härligt när han är så trygg där.
 
Så vad gjorde då jag & sambon på våran barnfria kväll? Jo vi var ute & sprang!! Underbart!
Då min sambo nyss hoppat på Iform programmet (12 veckors som jag har gjort redan) så sprang vi ej ihop. Han måste vara rädd om sitt knä & ta de lugnt med korta sträckor. Men jag sprang de längsta jag har gjort hittills. 7,2 km!! Så nöjd & stolt faktiskt.
Sen fick jag helkropps massage på kvällen. UNDERBART med en sambo som gått & lärt sig massage. Lyx!
 
Sen läste vi träningstidningar till 3 tiden oopps =)
 
Idag for vi & hämtade hem gossen våran. 
Sen bar det av till havet med Lukas farmor & farfar. Första gången Lukas var vid havet.
Spännande. Han mös & njöt i sanden. Inget direkt badväder dock. 
& så fort grillen åkte fram så öste regn & hagel ner. Spring till bilen så fick pickniken avslutas hemma hos svärisarna istället. Mysigt ändå.
 
Liten Lukas sover gott nu, jag har iordningställt barnens rum nu efter all målning. Imorgon ska sista handen läggas där inne, tavlor, affischer o dyl. Sen kommer min älskade tös på måndag!!!
Längtar!!
 
Just ja, jag & sambon hann lite löpning längs med stranden idag oxå. OJ va jubbigt =)
 
Kramar
 
bilder på rummen kommer, just nu sammarbetar inte datorn =(
 
 
Saknar dig lilla loppan min!
Snart e du hemma

Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman..

oj vad länge sedan jag skrev här hos dig.. :( är så usel bloggvän just nu när jag jobbar så pass mycket .. :( sorry..

nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp i morgon för min sista jobbdag innan lite semester.. :)

jasså har ni spring ni med på kvällarna ? usch så jobbigt dt är när man inte kan koppla av sjlv något..

så duktig du är som springer och grattis till dryga 7 km, bra jobbar.. :) själv så sprang jag 4 km häromdagen ohc jag hade inte springit på en månad så det känndes bra att knä höll och jag orkade det,.. :)

kramisar

2012-07-21 @ 22:08:33
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Russin

hej gumman..

oj vad länge sedan jag skrev här hos dig.. :( är så usel bloggvän just nu när jag jobbar så pass mycket .. :( sorry..

nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp i morgon för min sista jobbdag innan lite semester.. :)

jasså har ni spring ni med på kvällarna ? usch så jobbigt dt är när man inte kan koppla av sjlv något..

så duktig du är som springer och grattis till dryga 7 km, bra jobbar.. :) själv så sprang jag 4 km häromdagen ohc jag hade inte springit på en månad så det känndes bra att knä höll och jag orkade det,.. :)

kramisar

2012-07-21 @ 22:08:35
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Renata

Ojdå det var ju bra jobbat på joggningrundan! Mitt rekord var 5 km och då var jag DÖD. Haha kram

2012-07-21 @ 23:27:08
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Gud så duktig du är!! Längtar tills jag orkar så långt=) Gissar att mormor & morfar oxå är lyckliga när dom får liten gäst;)
Det är sååå roligt att titta på besökskurvan just nu... hihi... Kramen!

2012-07-22 @ 11:55:20
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Elina

Galet skönt det lät med massage :-)

2012-07-22 @ 14:03:54
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Å vad härligt med lite egentid! Och vad kul för lilleman! :)

Sv. Nä, det syns ingenting! Hör och ser alla andra 2 gångs gravida som har världens finaste magar.. Men min är helt platt, trots obefintliga magmuskler och vågen visar fortfarande minus! Men antar att jag tar igen det på slutspurten sen ;)

2012-07-22 @ 14:15:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Wow, 7,2 inte illa!!! Här har jag inte kört distans på ett tag, utan ahr blivit intervaller, tog rejält å jag är öm i lårmusklerna i dag efter gårdagens pass... skönt! Å så skoj att du ska måla om möblerna å överraska C. Hon lär bli så glad!!! KRAM

2012-07-22 @ 18:37:40
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

men ojoj så duktig du är! :) och va skoj för lilleman att sovs borta o plocks bär i skogen :)

Kramar

2012-07-22 @ 21:02:59
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback