Vattenkoppor?!

Ja då var herr sjukdom på besök återigen i vårat hus...Denna gången med vattenkoppor som gåva!!!
Eller ja troligtvis...
Hämtade ju hem lillan från sin pappa igår. Fann massa prickar på henne och anade att de va ngt. Kanske svinkoppor då hon haft de innan, fast i ansiktet. Men dom såg annorlunda ut och utspridda över hela kroppen. Gick till vårdcentralen idag. Dom trodde oxå på vattenkoppor!! SKIT!! Vi har precis hämtat oss från kräksjukan vi låg i från julafton till efter nyår.... Vi vill ej ha mera...
Lukas lär ju få skiten oxå. Tur jag o M har haft de iaf. Fasen vad de kliar på en nu när jag skriver om de.=)
Så nu blir de sjukstuga hela långa veckan. Inget dagis, ingen kompis, ingen ridskola imorgon inget av ngt!

Är detta vattenkoppor?!!







Ursäkta min irritation.

Kram på er

Läste nu lite på nätet om vattenkoppor, de börjar oftast med feber o huvudvärk några dagar innan?
Ngn som känner igen de?





Kommentarer
Postat av: Malin

Men hej!! =) Vad roligt att se att du börjat blogga igen. Hos mej ekar det tomt med jämna mellanrum. Men har som så dåligt med lust just nu. Ska försöka, tänker jag! ;)

Tim växer och växer! Det går fort och han är snart två år!! Helt galet.

Men Lukas växer så det knakar ser jag oxå! =) Söt unge.

Sova i egen stor säng var och är inte alls det enklaste kan jag meddela ;) Det är ett evigt springande. Men nu har han även kommit in i en period där han är mörkrädd och drömmer mardrömmar. Så oftast varje natt kommer han tassandes in till mamma och kryper ner.

Kan nog tänkas att det är vattkoppor. det var så länge sen man hade det själv, så man minns inte om det gav någon feber eller huvudvärk innan. Och Tim har inte haft det än heller.

Hoppas iaf att det kommer och går fort och att ni får hålla er pigga sedan.

Nu måste jag fortsätta läsa lite här, innan lunchen är slut.

Kram på er!!

2012-01-24 @ 11:56:22
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: anna

Det är säkert vattenkoppor, felicia hade feber & huvudvärk innan & kevin bara feber. Inte kul men samtidigt så slipper ni det sen massor av kramar

2012-01-24 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback