Te tips ngn?!!!

Har jag gått & blivit tokig?! Undrar om det är de jag har faktiskt.
Har alltid tackat nej till kaffe o te. Alltid skämtat bort de och sagt att - Nej det har jag inte lärt mig dricka, är inte vuxen nog. Alltid tyckt att det har varit för beskt, äckligt helt enkelt. Men ibland kännt mig väldigt löjlig och liten för jag ej lärt mig dricka de. ( Tramsigt jag vet)
Så gick jag på en "kur" för några veckor (kanske månader till och med när jag tänker efter ) sen.
Där skulle man dricka mkt te blandannat.I början fick jag kväljningar. Men nu kan jag inte vara utan mitt te. Älskar de.
Inte hunnit smaka så många olika smaker ännu. Bäst är Black Currant. Avskyr allt vad lemon, röda bär odyligt heter.
Men nu vill jag vidga mina vyer =) Någon som har ett bra te tips?
Mottages gärna.

Måste bara visa denna underbara Tea Shirt  ( fattar ni, Te tröja , ha ha)




VILL HA!!!

Nej nu ska jag avnjuta min sista kopp te för idag tillsammans med min älskade sambo.

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag har denna te-tröja och den är toppen, blir inget spill av teet om man använder den :-d OCh Munkte kan rekommenderas varmt! KRAM

2012-01-29 @ 10:08:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Munkte är ett gott och värmande örtte, du bör kunna googla det :-D Så t-tröjan är itne billig? Jag hade sådan tur att jag fick den, massor av te, kafe, choklad och kakor från jobbet i julklapp :-D

2012-01-29 @ 12:16:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ängla gott är förresten annars ett te för dig?! ler KRAM

2012-01-29 @ 12:19:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tilly (:

Min stora favorit är då liptons jordgubbsté, älskar det verkligen. Men är jag sjuk dricker jag gärna vaniljté. Det bästa är väl att testa sig fram, älskar mina sorter och byter aldrig ut dem. :D

2012-01-29 @ 17:39:39
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback