Mormormys


Imorgon ska jag & lillan ha en heldag med massa mys hos min mamma. Bara vi tre.
Myskläder på & bara mysa runt. Äta gott och bara ha de bra. Inte så ofta det blir av. Speciellt inte nu sen lillebror kom till världen.
Min mamma är verkligen världsbäst. Hon gör allt för sina barnbarn. För oss oxå såklart. Men hon har alltid massa roligheter och bus för sig med lillan. Älskar de. De e sådant som barn kommer ihåg. Önskar att jag vore så påhittig bara. Hon kan verkligen hitta på saker att göra utav allt. Pyssel, lekar bus osv... Sen gör de inget att hon e en fena på både matlagning och kakbak =)
Älskar dig mamsen min.



Lillan vet ingenting än , nej jag ska överraska henne. De älskar jag att göra.
Älskar dig mamsen lilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback