Måndagslistan


Fortsätter min obligatoriska måndagslista som jag för några år sedan hittade här hos Jenny

Idag är jag glad över en del

* Bästa vännens lilla dotter börjar äntligen bli bättre, antibiotikan verkar hjälpa och dom får snart komma hem igen!!

* Ringde reumatologen idag och jag ska äntligen ta itu med allt och få min diagnos fastställd. Kanske inte så kul i sig , men nödvändigt så att behandling kan startas eller iaf planeras

* Så glad över att jag har börjat blogga igen!! Kul attr "träffa" sina gamla bloggvänner igen!

* Älskar min underbara familj. Tänk jag har en underbar sambo som jag älskar massor & två fantastiska och helt gudomliga barn!!


Snälla följ mitt exempel och skriv en måndagslista du/ni oxå! Tänk vad mkt de finns som man har att vara glad för.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig lista, å du, vi är nog många som är glada att du är tillbaka igen <3 KRAM

2012-01-30 @ 16:27:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för kommentaren inne hos mig, alltid kul med nya läsare, vill du komma "in" i bloggen får jag be att du registrerar dig i högermenyn och när du gjort det så går jag in och "godkänner" dig.

Ha en fin kväll!

2012-01-30 @ 16:55:43
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback