Ledsen...

Hela familjen åkte ut i skogen tillsammans. Skönt väder och jag såg verkligen fram emot att springa. Jag hade ju fredagens löpning färskt i minnet. Men ack nej, denna löprundan resulterade i kassa benhinnor igen!!!
Knivar som skär in i skenbenen. Benhinningsinflammation. Igen....eller rättarsagt samma. De har väl inte hunnit läka ut de andra....
E så besviken. Speciellt då jag kände att jag klarade mkt mer idag. Jag fick inte sluta springa pga att jag var trött utan pga att smärtan var outhärdlig.
Tänk om jag aldrig kan löpträna? Känner ju de när jag powerwalkar oxå... nu iaf... Blir vila vila vila. IGEN!
Kan min reumatism vara en bov i dramat?!
Less blir jag iaf.
Sen e jag ju envis som synden. Så jag kunde ju inte ge fan i att springa idag heller när jag kände direkt att de gjorde svinont! Nejdå, dum som jag e sprang jag ju 3km ändå (gå,sprang ,gå sprang)  och grät nästan där på slutet.


Kommentarer
Postat av: Coquina

Stackare, hoppas det går över snabbt! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-01-29 @ 20:34:25
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe så trist, men vila ordentligt nu, och börja inte träna för tidigt, det måste få läka ut ordentligt <3 KRAMAR

2012-01-30 @ 07:16:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Madde

goa du inte behöver inte Nora någonting!



Hoppas det går över i benen snabbt!



kramar

2012-01-30 @ 12:19:49
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback