Måndagslistan

Dags för måndagslistan


Idag är jag speciellt glad över

* Ännu en dag med mina underbara barn, idag ska vi försöka mysa lite extra

* Jag är så nöjd med våra ommöbleringar & uppsättningar utav hyllor & dyl i lägenheten nu i helgen

* Reumatismen verkar hålla sig lugn trots allt

* Imorgon bitti är det min sovmorgon!! =)

* Ikväll är det bra på tv ( gäller att finna de små små guldkornen i vardagen)

* Äntligen bestämt en ny dag med bästa vännen Madde!! Hoppas hoppas ingen blir sjuk

* Jag är nyförälskad!! Fortfarande!!
Älskar dig Mathias



(Bilden är tagen hösten 09)
Lika nyförälskad då som nu


Gör ni måndagslistan?
Lämna gärna en kommentar så kan jag läsa era


Det var här måndagslistan startades
Måndagslistans mamma =)

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

hej! förlåt det har varit så mycket de senaste dagarna. hade tänkt maila dig :)

ja de har kommit fram, superfina! vad gulligt av dig att du skickade med ett par byxor till :)

2012-02-13 @ 08:41:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: carola

åh vilken underbart inlägg petra.

Man fylls av kärlek och värme.

Var rädda om varandra

2012-02-13 @ 08:49:08
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härligt positiv och sprudlande lista, å så underbart att ni ännu är nykära <3 KRAM

2012-02-13 @ 09:40:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback