Läkarbesök & hoppgunga

I morse kom mamma & tog hand om barnen. De var lillan glad över. Mormor tid är alltid uppskattat! Lukas rörde som vanligt inte en min när mamma & pappa åkte. Kunde han inte tvingat fram en tår åtminstonde. ha ha nej skämt åsido. Skönt att han inte e sådan . Han känner ju min mamma väldigt väl.
Det blev ett besök till min neurolog. Pratade lite om min epilepsi och så. Kan återkomma till de imorgon. Idag är det för mkt. Får först bearbeta allt själv & smällta de. Okej de e inget allvarligt, orkar bara inte ta upp de nu just idag.
Medans vi var där så bakade mamma & barnen. Goa bröd & skorpor! Mamma e alltid bäst så e de bara.




Står fortfarande på tork!
Ska bli gott ikväll!




Lillan blev skjutsad av mormor till pappan sin. Det är pappahelg nu. =( Mindre kul ,men vi hade en bra dag idag. Jobbigt när vi har tjafsat och hon ska iväg en hel helg. Men det var smärtfritt från båda hållen. Dom skulle eventuellt bada imorgon på badhuset , en pappahelgs tradition dom har. Roligt. Så hon längtade. Blir lite tomt här hemma. Man märker att Lukas har börjat upptäcka de nu. Han tittar mkt in till hennes rum dom helgen hon inte är här. Lille killen. Han avgudar ju sin storasyster. Ingen kan få honom att skratta som hon kan.






Bjuder på  en liten bild på Lukas som hoppar i sin hoppgunga! Den gillar han. Nu när han äntligen kan använda den.Mathias fick sprätta den i sidorna, minns att jag fick göra de samma på lillans när hon var liten. Annars stod armarna rakt ut, nästan upp. Ströp ju all blodtillförsel.


 

Fann en bild (ovan) på Cornelia när hon var ungefär lika gammal som Lukas e nu! Hon älskade oxå hoppgungan!! Ganska lika ändå


Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

ja visst är dom söta :D hihi

åh så mysigt ha en bra kväll :D

2012-02-03 @ 18:11:11
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback