Blogg Almanacka





Per aspera ad astra= Mot stjärnorna genom svårigheter



Detta är andra året i rad som jag har fått en personlig almanacka
utav min syster i födelsedags present.
Jag älskar min almanacka!
Skirver in allt! =)
Min sambo har så roligt åt de.
Det jag gillar allra bäst är att man kan när man beställer almanackan ladda in alla sina vänner & släktingars födelsedagar direkt från facebook.
Jätte smart, då står ju alla födelsedagar redan i kalendern när man får hem den.
Glömmer man aldrig mer en viktig dag.






Nu har dom kommit med ngt nytt såg jag, nämligen blogg almanacka.
Som dessutom är GRATIS!
Kika in & se efter själv

personligalmanacka.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback