Nu så släpper jag bomben!!!

Ler

Ja vad ska jag säga.
Jag har en hemlis att berätta. En stor!!!
Fast i liten förpackning om man säger så =)
Jag och M ska nämligen ha barn !!!! TJOHO! Vi är så lyckliga.
Än är jag inte så längt gången, men det syns redan på mig. Hmmm undrar hur många där är där inne igentligen?! ha ha
Jag fick reda på att vi var gravida när m var i USA, så jag fick hålla tyst om det en hel vecka. Ville inte berätta en sådan stor sak via mail. Så det blev en rejäl födelsedags present som väntade honom när han kom hem.
Så vi svävar uppe i det blå numera !!!

Ngn som har tips på hur och när man berättar för syskonet? Lillan ja som snart eller ja snart o snart blir storan, är ju 4 1/2 år.

Önskar även tips mot illamående. Mår illa dygnet runt, ingen som jag provat har hjälp hittils.

Kram på er
/Petra

Kommentarer
Postat av: Annica

Stort GRATTIS!! C kommer bli en stolt storasyster:-).



Kram från en som vet hur det är att må illa ;-).

2010-10-14 @ 21:05:42
URL: http://www.no5.bloggagratis.se
Postat av: Malin

GARTTIS GRATTIS GRATTIS VÄNNEN!!!!!! <3 Åhhhh vad glad jag blir för din och er skull! =) Sitter här med glädjetårar. Så spännande och förväntansfullt!

Tyvärr har jag inga tips mot illamåendet, eftersom jag inte mådde illa en enda dag.

Men jag hoppas iaf att det släpper snart, så du slipper dras med det alltför länge.

Än en gång ett bamsegrattis och världens största kram till dej och hela familjen vännen! Må så gott och sköt om din lilla mage.

KRAMAR från mej och lille Tim!

2010-10-15 @ 21:13:59
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Men oj oj!!

Stort grattis till dig. Härligt med en växande mage. Mådde också illa hela tiden i början. Kräktes aldrig utan bara ett konstant illamående. Köpte ingefäratabletter i hälsokost affär, Tyckte det hjälpte lite. Annars har jag tyvärr inga bra tips :(

bara att stå ut, förhoppningsvis går det snart över. Vilken vecka är du i nu?

Kram kram

2010-10-17 @ 10:21:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh jag FÖRSTOD ju det! :-) GRATTIS, så underbart, gläds med er <3 Å illamående, tja jag spydde kosntant i 23 v med Holger, så mitt tips är FUN JEVER alk fritt öl som fick mig att hålla illamåendet i chack hur konstigt det än låter. KRAM

2010-10-19 @ 09:35:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: ansepanse

GRATTIS, jättekul

kraamr

2010-10-22 @ 17:59:20
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Madde

Så kul...=) grattis igen!!



det är kanske 2 stycken!! =) fast å andra sidan så är det kanske bara en . alla har ju trott att jag ska ha 2 både med Selma Theo och denna bebisen. och varje gång har det bara varit en bebis! =)



Jag sa bara till Selma och Theo att det ligger en bebis i mammans mage som kommer lite innan jultomten kommer, men jag försökte vänta så länge som möjligt. tjatiga barn är inget kul tänkte jag, det var ju långt till jul!!

2010-10-23 @ 08:06:49
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Eva

STORT GRATTIS! :)

Tyvärr har jag inga egentliga tips mot illamående då jag själv sitter här i v.37(36+) och mår lika överjävligt som dag 1 i graviditeten. Men dom säger ju att ingefära (te eller tabletter eller vanlig färsk) ska hjälpa, att småäta hela tiden och dricka mycket vatten.. Ja, åksjukearmband hörs ju också ska funka.. Men som sagt, inget har funkat på mig. Hoppas det går över för dig så du slipper må illa hela graviditeten iallafall:)

2010-10-30 @ 22:30:05
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback