Ny dag ny kompis

Ja idag kommer lillans kompis från gamla dagiset. Dom har ej lekt sedan i somras. SÅ det ska bli kul att se.
Först måste här plockas upp lite. Lillans rum ser ut som ett bombnedslag efter leken igår med andra vännen.
Och det regnar fortfarande. Har regnat konstant sedan i fredags. Nu börjar jag tröttna!!! Skitväder! Kan ju inte göra ngt utan att bli blöt. Skit!!!
Ja ni märker hur mitt humör e idag =)
Hormonerna rusar. Men så är det.
Återkommer när det är städat o klart!

Kram på er


Sä här "hot" känner jag mig idag! HA ha ha

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skoj med lekkompis, skulle luran behöva med för hon har energi till 1000... men med ögoninf vill nog ingen komma ;-) Kram <3

2010-11-23 @ 12:28:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback