Bad bad bad o mera bad

Idag blev inget som planerat. Men till de bättre ska jag ju dock säga.
Hämtade hem lillan runt lunch, hon hade sovit över hos pappan sin.
Därifrån stack vi med bussen hem till lillan mormor och invaderade deras pool! Så gött så gött!
Lillan fick dessutom en lekkamrat där. Visserligen två år yngre. Men ändå =)
Sen bar det av till sjukhuset med mormor (kontroll) efter de maxi med mat därefter. Hem till gubben min och så packade vi strandväskan o drog till sjön och badade !!
MYS!!!

Imorgon blir de stranden=) Första gången för i år faktiskt. ILLA! Men men .... Mys ska de bli. Tänkte packa ner en bra bok, en tidning och massa gott att tugga på. Mumma!

Sen är det dessvärre lillans pappa helg, så de blir lite tomt här hemma. Får passa på att bara rå om min älskade M. Och vila. E så förbaskat trött numera. Värmen tar på en som bara den.

Kramen på er
/Petra

ps. Svarar på mina fina kommentarer imorgon. E så trött efter all sol idag. =)
ds.


KRAM & Natteli natt fnatt

Kommentarer
Postat av: Madde

hmmm är det bara värmen som gör att du är trött?? ;)

2010-07-17 @ 10:37:06
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback