En stor klapp på axeln...

Ja det tycker jag allt att jag förtjänar idag. Efter en tur med syrran och hennes sambo till ekohallen och maxi så väntade min snöfyllda uppfart på mig. FY FASEN rent ut sagt!! Över en timme höll jag på att skotta för fullt. O tungt som tusan vart de!! Aj aj aj mina armar börjar redan värka =) Men de e bra träning.
Ikväll är de myskväll själv framför tv:n.
Så här ska jag spendera min lördags kväll:

Gott de =)
M är just nu på väg upp 90 mil. Hmmm Lofsedalen eller ngt sådant. Ska vara där en vecka o åka skidor.
Åkte tidigt tidigt imorse. Han skulle igentligen sova hemma hos sina föräldrar inatt då de var därifrån dom skulle utgå tidigt i morse, men när han hade kört hem mig sent igår så stannade han här hos mig. LYCKA!
Så vi hann mysa lite mera .
Så efter att jag hade vinkat hejdå o så imorse så kröp jag ner igen, läste en timme och somnade om, och sov oerhört länge, hmm vågar ej berätta hur länge ha ha
Ja som ni säkert förstått så är lillan hos sin pappa denna helgen. Saknaden är stor. Även fast sovmorgonen var skön.
Imorgon är de packning som gäller. Lite mer än en vecka kvar sen flyttar vi ju. Och på eftermiddagen så är de Zumba träning! TJOHO! Skaka rumpa som bara den =)

Ja skit på tv ikväll oxå, inget ovanligt. Blir väl lite slötittande på melodifestivalen, de e inte så bra längre anser jag. Men har ju packat ner alla dvd:er redan =(.
Såg nyss solsidan från igår, de e bra de tycker jag.

Kram på er nu ska jag ta ngt utav mitt gottis.

/Petra



Kommentarer
Postat av: carola

åh såmycket gotta:)

Har fuskat lite med chips till melodifestivalen.



Va duktig du är med din träning.

Stor kram och ha en härlig söndag

2010-02-20 @ 22:44:21
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback