Skit skit skit

Satt hela dagen igår och pluggade. Fick klart mitt arbete och skickade in de för betygsättning.
Men i morse såg jag att jag hade fått ett mail från min lärare. Hon hade ej kunnat öppna upp de. Så jag tänkte kopiera in arbetet och maila de i ett vanligt mail.  Men NEJDÅ! Jag kommer inte åt mitt arbete!! De e låst!
Går ej att öppna. Så de arbetet som jag la ner cirka 6-7 timmar på igår är fördärvat! SKIT!

Annars är de en bra dag. VIlken storm de va igår kväll & inatt. Brrr märks att hösten e här för att stanna.
Mössa som gäller.
Sitter och väntar på M, vi ska in till stan och storhandla mat. De tycker jag e kul , konstig som jag e.
Fylla kyl och frys de e lyx för mig de!

Lillan e på dagis. DOm skulle gå till biblioteket alla barnen idag. De älskar hon. Mysigt.
Imorgon väntar föräldramöte, men tro inte att hennes pappa tänker gå dit, nejdå. Sånt kan ju vara jobbigt att sätta sig in i sina egna barns liv!! Färjävligt tycker jag! Jag tycker inte att de skulle vara ett val. Nej är man förälder så får man fan ta ansvar!! Skillanad på föräldrar som bor ihop, då pratar man ju om de sen väl hemma. MEn han vägrar ju ens lyssna. HAr aldrig tid.

Oj de va mycket aggresivitet idag. Inte min mening. För jag vaknade glad & utvilad idag. För en gång skull.

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad kul med en uppdatering om ditt liv, mindre kul med arbetet som ej gick att öppna. Förstår din ilska över pappan, han verkar inte ta föräldraskapet på allvar morr STOR kram!

2009-09-29 @ 14:34:54
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback