Kvinnligt fenomen??

Läste en bok häromdagen "mammafällan" där jag fann en intressant krönika.
De här med att gå och kissa, hmm ja de låter allt lite skumt., Men jag har funderat på detta och kommit fram till samma sak som författaren till boken.
När vi kvinnor e kissinödiga så (ja jag kan ju bara tala för mig själv iochförsig) fortsätter vi ändå med det vi gör, hänger vi tvätt exempelvis så fortsätter vi med de och SEN går vi på toa. Och oftast kommer man på ngt annat oxå som behöver göras först innan man väl kommer in på toa. Man ser kanske att disken e odiskad eller att fasen bordet borde torkas av. Och just ja, lillans dagisväska ska packas inför morgondagen... osv... vi har en dendens att vilja slutföra de vi håller på med innan vi prioiterar vårt badrumsbesök, medans männen släpper precis på allt dom gör och går och kissar.
Är de så för er oxå?

Okej ngt skum fråga ha ha och inlägg men ändå.


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha stämmer, jag känner då igen mig :-) Kram!

2009-09-03 @ 11:25:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha så gör jag med, jag kan komma på 3 timmar efter att oj, men jag var ju kissnödig :)

2009-09-03 @ 12:50:17
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seriöst, så länge man kan glömma bort det är man inte kissnödig.

2009-09-03 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback