Söndag

Ja idag e de sista dagen utav helgen.
Tiden rinner iväg.
Sitter i M:s lägenhet och bloggar just nu. Grabbarna sitter vid bordet framför mig och spelar spel.
Idag har de varit bullbakning på schemat. Kanelbullens dag ju! Då måste man bara baka. Och de va så kul att M ville hjälpa till. Vi sov länge idag , men de behövdes. Igår vart de middag och mys, satt och pratade i timmar . Underbart!

Pratade med lillan på telefonen nyss, så kul att hon ville ringa och prata. Men jobbigt då hon ville att jag skulle hämta henne NU! Som hon sa. MEn men imorgon em kommer hon hem igen. Och då ska vi ner till sparbanken då de e barnens spardag. Pippi ska vara där och ta emot barnens spargrisar. Hmm får väl se till att fylla hennes innan  ha ha
Nej nu ska jag surfa vidare elelr nej jag ska nog läsa lite medans dom spelar.
Just ja jag köpte Dirty Dancing idag! Special utgåva!
Älskar den filmen. =)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja ikea är aldrig fel! ja det skall bli kul på tisdag! =) kram

2009-10-04 @ 20:22:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: A

Det är hela dagen, men vi kommer gå dit vid halv två. Hoppas att vi ses där! kram

2009-10-04 @ 20:52:28
URL: http://www.no5.bloggagratis.se
Postat av: Kia

Ja, jag hoppas att min rygg snart mår bättre!

Du verkar haft en mysig helg! ;)

Sköt om dej gumman!

Kram

2009-10-04 @ 21:35:11
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej hej!!

Ja, det är så mysigt med allt och att den lill* är aktiv där inne är ännu mysigare! =)

Det är väl bara för underbart att få både känna och se hur den rumsterar och sparkar där inne! Så allt är bara bra med mej! =)

Hoppas oxå att allt är fint med dej vännen!?

Asterix mår bra han med! Nu är han nog helt återställd sen har var dålig. Men fy så dålig han var då! Men det är först nu som hans mage blivit sej själv igen. Annars är det full fart på honom igen! =)

Ska försöka ta mej i kragen och knäppa ett kort på magen, så kanske det dyker upp en ny bild snart!? ;)

Hoppas ni haft en jätte fin och mysig helg! Trots att jag förstår hur förbannad du är på ditt x. Skulle vem som helst vara! Klart man vill veta hur ens barn mår och helst om de inte mår bra och är sjuka oxå! Känner din ilska! Men härligt att du fick prata med henne idag iaf och att hon kommer hem imorrn! =)

Stora kramar

2009-10-04 @ 22:07:26
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Lät som en mysig helg, och tur att lillan fick ringa till dig iaf, hoppas örat mår bättre nu, och jag kan tänka hon ser fram emot att ge grisen till pippi! Skickar en stor kram till er båda! Va rädda om er. KRAM

2009-10-05 @ 07:40:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback