Saknad

Lillan har åkt på sin allra första öroninflammation. Stackaren. Vi hade en hemsk natt natten till igår. Hon hade så ont så ont. Hemskt. Man vill bara ta bort de onda från dom ...
Men de värsta e att hon e hos sin pappa hela helgen. Jag vill ju ha henne nära när hon e sjuk.
Och han vägrar svara på sms om hur hon mår, han svarar inte på telefon ens. HATAR HONOM! Får ej säga så men jo de har gått så långt nu.
Ngn som vet om man inte har rätt att ringa när han har henne? Jag tror nämligen att jag har all rätt i världen att ringa o höra hur hon mår. De e ju mitt barn oxå. Gör så ont i hjärtat att inte veta. AHHHH så förbannad idag. Så omoget att inte svara. De tar knappt 30 sek att bara svara på hur hon mår, min lilla lilla skrutta.
Saknar henne enormt idag.

Ska till Eko nu med mamma och hennes man, sen in till M.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

idiot.... suck ja inte du då... :)



haha du är inte ensam om att vara senil! ja jag hör av mig om tid... =)



shoppa inte upp hela eko!

2009-10-03 @ 12:31:11
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: madde

usch vad hemskt, klart att du måste får ringa....

japp körslaget har börjat...fast jag såg inte hela..



det blåser ju hela tiden, har ju inte kunnat vara ute nått idag..tråkigt och överaktiva barn som inte bara hade blåstbort om vi hade gått ut!!..=)

2009-10-04 @ 20:38:55
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback